Bumpy ride

30 juli 2018 - Yogyakarta, Indonesië

29/30 juli

Het vertrek vanaf Schiphol verliep soepeltjes. Nauwelijks wachtrijen en na een koffietje van Starbucks konden we op tijd boarden. Tot zover het soepele gedeelte. Man man man wat een turbulente vlucht. Meerdere keren klonk het signaal 'cabin crew take your seats' (niet fijn) en het vliegtuig ging alle kanten op. Mijn lichte vliegangst sloeg om in blinde paniek en ik vroeg me af waarom ik dit ook al weer wilde. 12 uur kunnen echt heel erg lang duren maar uiteindelijk landden we dan toch op Changi Airport in Singapore. Bagage ophalen, inchecken voor nieuwe vlucht, security, het hele circus weer opnieuw en daarna nog 4 uur wachten op onze vlucht naar Yogyakarta. Ook die verliep niet echt rustig en als klap op de vuurpijl mochten we niet landen en hebben we een half uur rondjes gevlogen boven de luchthaven voordat we, lichtelijk groen, landden. Onze chauffeur stond al te wachten en na een ritje van een half uur kwamen we aan in Rumah Mertua. Een oase van rust net buiten het hectische yogyakarta. De vakantie kan beginnen!